Klachtenregeling

Dagelijks proberen wij in Zorggroep Marijke goede zorg te verlenen.  Toch kan het weleens gebeuren dat u niet tevreden bent en een opmerking of klacht heeft. Deze willen wij graag met u bespreken om tot een oplossing te komen. Soms is de ondersteuning van onze klachtenfunctionars hierbij nodig. Daarnaast zijn we aangesloten bij de geschillencommissie van Actiz.

Klachtenreglement

Zorggroep Marijke spant zich dagelijks in om goede zorg aan alle cliënten te verlenen. Het kan echter voorkomen dat een cliënt of diens familie niet tevreden is. Om behandeling van een klacht goed te laten verlopen is onderstaand reglement volgens wet- en regelgeving opgesteld en wordt als zodanig door de Zorggroep gebruikt.  

Download klachtenreglement

Download klachtenreglement WZD

Ervaringen

Familielid bewoner Huize Marijke

Zeer tevreden met sfeer en waardigheid waarmee de medewerkers de verzorging deden zoal bij mijn vader als bij de andere bewoners.


juli 2022

Familielid bewoner Zorghuys de Wingerd

Fantastisch huis waar m'n ouders hebben mogen wonen in de laatste maanden van hun leven. Kan iedereen aanraden om zich in te schrijven maar hou wel een plekje voor mij vrij.


februari 2023

Familielid bewoner de Wijkse Hof

Geweldig. Zoals je hoopt dat mensen en hulp in de zorg is. Zeer huiselijke sfeer, veel tijd aandacht en momenten met extra lekkertjes, uitjes en vrolijke medewerkers. Onwijs dankbaar met deze plek. Prachtig ook tussen het groen.


Oktober 2023

Neem contact op